Українці витратили понад $100 млн. на цифрове відео
За минулий рік в Україні було продано 237 000 пристроїв, що на 82 % більше, ніж у 2005 році, а в грошовому вимірі складає біля $102 млн.
Такі цифри опубліковані в дослідженні холдингу AVentures Group.
Зростання ринку цифрових відеокамер у грошовому вимірі склало всього 57%, що пояснюється зниженням середньої собівартості пристроїв на 14 % (з $500 у 2005 до $430 у 2006 році).
П'ятірка лідерів продажу цифрових відеокамер за підсумками 2006 року виглядає таким чином: Sony (42%), Panasonic (21%), Canon (13%), Samsung (13%), JVC (10%).
Слід зазначити той факт, що протягом 2006 року лідер (компанія Sony) збільшила свою частку з 36% у першому до 46% ринку цифрових відеокамер у четвертому кварталі.
Зниження середньої собівартості, а слідом за ним і зміна картини попиту на пристрої з різними функціональними можливостями вплинули на перерозподіл часток цінових сегментів.
Найбільшу частку (58%) у продажах 2006 року утримує ціновий сегмент до $400. Частка цінового сегменту $400-600 склала 25%, при цьому слід зазначити незначне зниження даного сегменту з 28% у першому кварталі до 25% у четвертому.
Частка сегменту від $600 до $800 за підсумками 2006 року склала 11% ринку цифрових відеокамер. У той же час, частка цифрових відеокамер вартістю понад $800 зросла з 5% у першому кварталі до 8% у четвертому і за підсумками річних продажів склала 6%.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"