"Укрзалізниця" не змушує купувати постіль у касах
Уведений з 1 березня поточного року новий порядок оплати вартості постільної білизни при покупці квитка на потяги в Україні не є обов'язковим, роз'ясняє "Укрзалізниця".
Як повідомляє в понеділок прес-служба "Укрзалізниці", пасажир може за бажанням оплатити вартість користування комплектом постільної білизни безпосередньо в залізничній касі, купуючи квиток.
При цьому пасажирам видається квитанція, за якою у провідника можна одержати комплект постільної білизни.
На даний час пасажир може оплатити цю послугу і безпосередньо в провідника. Але в перспективі передбачається ввести такий порядок, коли пасажир, що бажає користуватися при проїзді постільною білизною, зможе оплатити цю сервісну послугу винятково в залізничній касі, сказано в повідомленні.
Новий порядок дійсний для пасажирів усіх вагонів потягів, крім загальних і з місцями для сидіння.
Для пасажирів, що мають право безкоштовного користування постільною білизною в потягах, пільги збережені.
За інформацією "Укрзалізниці", нововведення "гарантує пасажирам одержання якісної послуги на залізничному транспорті й унеможливить продаж провідниками уже використаної постільної білизни".
"Тільки за минулий рік перевірками ревізійних служб "Укрзалізниці" установлено 544 факту продажу несумлінними провідниками пасажирам уже використаного один раз білизни, за що звільнено з роботи 150 працівників транспорту", - відзначає прес-служба.
"Ми вивчаємо досвід європейських країн, де виключений доступ провідника до грошей і розробляємо приблизно таку ж систему. Це дозволить поліпшити якість обслуговування пасажирів, викорінити порушення, не піддавати ризикові здоров'я людей", - цитує прес-служба генерального директора "Укрзалізниці" Володимира Козака.
Як повідомлялося, з 1 січня 2007 року процедура продажу постільної білизни через каси була введена для пасажирів потягів міжнародного повідомлення.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"