Медіагіганти хочуть "вбити" YouTube
Інтернет- та медіакомпанії США - News Corporation, NBC Universal, Yahoo!, MSN, AOL і MySpace - мають намір створити масштабний онлайн-сервіс з розміщення відео в мережі інтернет.
Проект буде охоплювати 96% американської інтернет-аудиторії і мати можливості YouTube, при цьому враховуючи інтереси правовласників.
За інформацією Cnews, компанії NBC Universal і News Corporation мають намір створити найбільшу мережу відео.
Сайт буде надавати користувачам повноцінні фільми, тисячі годин телевізійних шоу та інші відеоролики. Свою згоду на розміщення контенту дали кіностудії Fox Network та 20th Century Fox, а також найбільші інтернет-компанії, серед яких - Yahoo!, MSN, AOL і MySpace та інші.
Таким чином, у цілому відеоконтент для проекту будуть надавати близько 12 мереж та 2 найбільші кіностудії.
"Це значний крок вперед для всієї галузі відео. Для нас доступна практично вся американська аудиторія вже на самому початку проекту. Нарешті ми можемо дати їм те, чого вони так довго чекали - професійно зроблений відеоконтент. Ми покладаємо великі надії на вже наявні можливості і потенціал нашого об'єднання, ми відкриті для співробітництва з будь-якими контент-провайдерами, що побажають використовувати для свого бізнесу таку можливість", - завив Пітер Чернін, глава News Corporation.
На момент запуску, що намічений на літо 2007 року, на сервісі будуть доступні повні епізоди американських шоу та кліпи, а також фільми "Борат" і "Диявол носить Prada". Усі відео буде доступно користувачам безкоштовно.
Крім того, відвідувачі сайту отримають можливості складання персоналізованих плей-листів, "мікшування" контенту (створення "mashups"), пошуку та ін. У планах подальшого розвитку - ліцензувати для використання в проекті контент інших виробників, а також створювати власний оригінальний контент.
Компанії-співзасновники планують, крім іншого, перетворити новий сервіс у найбільший рекламний майданчик. Своє бажання розміщувати рекламу на новому сервісі уже виразили Cisco Systems, Intel, General Motors і Cadbury Schweppes.
Офіси нової компанії будуть розташовані в Нью-Йорку та у Лос-Анджелесі. На етапі запуску команду очолять топ-менеджер NBC Universal Джордж Клівкофф. Склад постійного керівництва, а також інші деталі разом з повідомленням списку рекламодавців, що приєдналися до проекту, будуть оголошені пізніше.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"