UMC припиняє своє існування в 2 кварталі 2007 року
Оператор мобільного зв'язку компанія UMC має намір перейти на бренд "МТС" в 2 кварталі 2007 року.
Про це сказав експерт по зовнішнім відносинам UMC Віталій Мухін, повідомляє "Остров" з посиланням на "Business Information Network".
"Рішення є про це", - відзначив Мухін.
У МТС говорять, що ребрендинг UMC у МТС відбудеться, коли компанія UMC підвищить якість продуктів і послуг до стандартів і вимог компанії МТС.
У цей час відзначається погіршення сприйняття населенням бренду UMC, що, на думку керівництва МТС, пояснюється недоробками компанії, погіршенням якості зв'язку й скороченням частки ринку.
Зокрема, в 2006 році частка ринку UMC склала 40,83%, скоротившись на 3,7% у порівнянні з 2005 роком, у той час як частка ринку головного конкурента UMC - компанії "Київстар" - склала 43,91%.
Основними причинами зниження кількості абонентів, компанія вважає недостатній рівень капітальних вкладень в 2005 році через неправильний прогноз ринку і як результат відставання від основного конкурента по показнику "ціна/якість" у масовому сегменті.
Президент МТС Леонід Меламед відзначив агресивну цінову політику операторів мобільного зв'язку компаній "Українські радіосистеми" (бренд "Билайн") і "Астеліт" (бренд life). Відзначено недостатню розвиненість системи дистрибуції компанії UMC.
UMC - перший оператор мобільного зв'язку в Україні, створений в 1992 році, надає мобільний зв'язок у стандартах GSM-900/1800 й CDMA-450.
100% акцій закритого акціонерного товариства "Український Мобільний Зв'язок" (UMC) належить російській компанії "Мобільні телесистеми" (МТС). МТС є найбільшим оператором мобільного зв'язку в Росії й країнах СНД.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"