Citigroup продала парасольку зі свого логотипу
Банківська група Citigroup продала червону парасольку зі свого логотипа страхової компанії St. Paul Travelers Cos.
Умови на яких була укладена угода сторони не розкривають, однак представники Citigroup повідомили, що виручені від угоди гроші компенсують витрати Citigroup на зміну логотипу.
Новий дизайн логотипу Citigroup буде нагадувати нинішній дизайн ряду підрозділів банківської групи з дугою над сiti у її назві.
Ребрендинг буде проводитися з метою посилення інтеграції всіх підрозділів банку Citigroup.
Червона парасолька була логотипом страхової компанії Travelers Group до того, як відбулося її злиття з Citicorp в 1998 році. Цей символ використовується вже більше 130 років.
В Citigroup багато хто заперечували проти введення в логотип червоної парасольки, вважаючи логотип страхової компанії, що символізує захист клієнтів, занадто обмеженим для всієї фінансової групи.
Варто відзначити, що St. Paul Travelers Cos. була утворена після того, як St. Paul купила Travelers в Citigroup за 16,4 мільярди доларів в 2004 році.
Тепер компанія має намір перейменувати себе в Travelers Cos. Менеджери компанії також заявили, що готово купити п’ятиметрову скульптуру у вигляді червоної парасольки, яка прикрашає будинок Citigroup у Нью-Йорку.
Заснований в 1812 році в Нью-Йорку Citibank працює більш ніж у ста країнах світу.
Щодня він робить операцій в обсязі, що перевищують трильйон доларів США.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"