Ахметівські броварники закінчили рік зі збитками близько 50 млн. грн.
Група "Сармат", до котрої входять усі пивоварні активи корпорації "СКМ" Рината Ахметова, одержала за минулий рік 46 млн. 640 тис. грн. збитків.
Цю цифру озвучили акціонери на своїх зборах, підводячи підсумки діяльності компанії в 2006 році, повідомляє газета "Дело".
На тлі зростаючого ринку і прибутків конкурентів збитковість у цьому сегменті, як зазначають експерти, – явище несподіване.
Крім зниження прибутковості бізнесу, "Сармат" також втратив і в долі ринку. За даними гендиректора ЗАТ "Укрпиво" Галини Коренькової, частка компанії в 2006 році знизилася з 12,4% до 9,7%.
Крім "Сармату", цей показник знизився тільки у Baltic Beverages Holding (з 16,4% до 15,8%).
Інші ведучі гравці наростили свою присутність. Так, "Оболонь", за даними самої компанії, одержала в 2006 році 34,8%. А генеральний директор "САН Інтербрю Україна" Людмила Наконечна також повідомила про 2%-ий приріст.
У "Сарматі" вчора не коментували фінансові результати компанії, посилаючись на відсутність керівництва. У той же час фінансовий директор "СКМ" Роман Водолазський заявив про зміну планів групи у відношенні пивного крила.
"Ми вже не займаємося продажем "Сармата", цей актив досить привабливий, і ми маємо намір вкладати в нього гроші", - завірив він. При цьому топ-менеджера не засмутила сума збитків, які понесла компанія.
"Саме це ми маємо намір виправити", - говорить Водолазський.
Як повідомлялося раніше, наприкінці минулого року стало відомо, що група "Сармат" виставлена на продаж. Орієнтовна сума можливої угоди називалася - 190-210 млн. дол.
Як зазначив віце-президент компанії "Ренесанс Капітал" Сергій Алексеєнко, офіційно тендер на продаж активу не було оголошено. При цьому, на думку Алексеєнко, збитки не стануть фатальною перешкодою, якщо "СКМ" все ж таки вирішить продати "Сармат".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"