"Євросєть" притягнуть до відповідальності за слово "ох..ть"
Регіональні відділення Федеральної антимонопольної служби РФ відкрили справи про факту порушення компанією "Євросєть" законодавства про рекламу.
Одному з найбільших роздрібних продавців мобільних телефонів і аксесуарів до них у Росії ставлять за провину використання в рекламних слоганах нецензурної лексики, пише газета "Коммерсант".
Зокрема, мова йде про використання слоганів "Євросєть - ціни просто о...ть", "Ні ... собі, усе - людям!".
Що стосується останнього слогана, то, за словами керівника Хабаровського УФАС Валєнтіна Бодрова, управління має намір провести соціологічне опитування, щоб переконатися в тому, що в жителів міста це висловлення викликає ті ж асоціації, що й у співробітників ФАС.
За версією "Євросєті", компанія в такий спосіб зашифрувала свій новий слоган "Нічого собі. Усе - людям!".
"Завдання будь-якої реклами - привернути увагу. У цьому випадку ми домоглися цього, зафарбувавши одне зі слів. Ми не бачимо в цьому ніякого порушення закону", - пояснив начальник відділу реклами й маркетингу Далекосхідної філії "Євросєті" Катєріна Воробйова.
У випадку визнання компанії винною у порушенні закону про рекламу їй загрожує штраф на суму від 40 тисяч до 500 тисяч рублів. Наявність непристойностей у рекламі "Євросєті" повинна підтвердити експертиза.
Тим часом експерти в галузі реклами й маркетингу думають, що подібна реклама на грані фолу просто відлякне від компанії аудиторію преміум-класу, яка негативно сприймає подібні слогани.
Раніше в "Євросєті" уже були конфлікти з антимонопольними органами РФ через рекламу. Так, у грудні 2006 року в Чувашії зажадали забрати з радіоефіру ролик з текстом "Якщо скажуть, десь є дешевше, не треба мені пі...ть. Моя улюблена ціна - тільки "Євросєть".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"