MacCoffee і "Євросєть" не вважають свою рекламу аморальною

Середа, 24 січня 2007, 10:37


Компанії MacCoffee і "Євросєть" не вважають аморальними відеоролики "10 тачок за 10 пачок" (фірма Maссoffee) і "Ні ... собі! Усе - людям” (фірма "Євросєть"), трансляцію яких зажадала припинити прокуратура.

Зокрема, піар-менеджер української філії компанії "Євросєть" Олександр Мельничук відзначив, що не вважає ролик аморальним. За його словами, у ролику неможливо прочитати по губах якісь слова, а спірні моменти спеціально "заклеєні".

"Та й ролик уже не в ефірі, він запускався до 30 грудня. Наші клієнти - люди з почуттям гумору ", - сказав він.

Групп-бренд-менеджер компанії Maссoffee Владислав Олійник солідарний з Мельничуком. "Ніякої порнографії в нашому ролику немає. Є натяк, але якщо дорослий його зрозуміє, то діти навряд чи. Наша реклама набагато моральніше, чим усякі шампуні й гелі для душу, де відверта еротика", - сказав він.

Реклама:

Прес-секретар Національної ради по телебаченню й радіомовленню Микола Гриценко повідомив, що "якщо яка-небудь телерадіокомпанія після повторного попередження не зніме з ефіру ролик, те Нацрада може позбавити ліцензії "неслухняний" канал".

На телеканалах ICTV і на "1+1", де крутять ролики Maссoffee повідомили, що по-перше Нацрада видала рекомендацію, а не розпорядження, а по-друге, канали нічого не одержували, так що поки нічого міняти не збираються.

Нагадаємо, що Національна рада з питань телебачення й радіомовлення просить телерадіокомпанії припинити трансляцію рекламних роликів MacCoffee і "Євросєть".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!