Американці "обілять" Газпром за $11 млн.
"Газпром" витратить на поліпшення свого іміджу за кордоном 11 млн. доларів.
Російська газова корпорація хотіла б в очах іноземців дистанціюватися від держави й Кремля. Для цього буде найнята закордонна піар-компанія, яка спробує поліпшити образ компанії в США і ЄС.
Після серії "газових скандалів" Росії спочатку з Україною, а потім і з Бєларуссю в "Газпромі" задумалися про поліпшення свого іміджу.
За даними російської газети "Коммерсант", компанія має намір укласти трирічний контракт із консорціумом ряду профільних компаній на чолі з PBN Company.
Загальна його сума невідома, однак джерела, близькі до переговорів, стверджують, що у 2007 році, відповідно до попередніх домовленостей з PBN, на поліпшення корпоративного іміджу групи "Газпром" буде витрачено 11 млн. доларів.
Основним завданням російського офісу PBN та їхніх колег у США й Великобританії стане розробка програми з поліпшення іміджу "Газпрому" за межами РФ - у першу чергу в ЄС і США.
Джерело, знайоме зі змістом угоди, пояснило, що "Газпром експорт" просить наголосити на позиціювання компанії як комерційної структури, максимально віддаленої від Кремля й президента Путіна.
Через те, що "Газпром" міцно асоціюється з офіційною Москвою, то реакцію на будь-які дії Росії автоматично переносять на компанію.
Наприклад, як говорять експерти, проблеми з поставками нафти через Бєларусь погіршили репутацію не "Транснєфті", а насамперед "Газпрому", який не займається поставками нафти.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"