Скандал: жувальну гумку "Орбіт" у Росії рекламували під китайський гімн
Агентство BBDO рекламувало в Росії жувальну гумку "Орбіт" під гімн КНР.
Зараз ролик, на прохання китайського посла, знято із російського ефіру.
"Музика до ролика "Орбіт Білосніжний" і права на її використання в рекламі були придбані через російське представництво англійської компанії, яка володіє банком музичних треків", - пояснив генеральний директор російського представництва BBDO Ігорь Кірікчі.
"За назвою треку було неможливо визначити, що це національний гімн Китайської Народної Республіки", - підкреслив Кірікчі.
Представники BBDO Russia з'ясовують, яким чином гімн КНР потрапив у фонотеку, призначену для комерційного використання.
BBDO Russia входить у рекламно-комунікаційний холдинг Omnicom Group і до складу світової мережі BBDO Worldwide.
На російський ринок компанія вийшла в 1989 році. BBDO Worldwide нараховує 290 компаній в 77 країнах світу.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"