Українці домовилися з росіянами будувати літаки
Авіаційний науково-технічний комплекс ім. Антонова, російські ЗАТ "Авіастар", авіакомпанія "Волга-Днєпр" підписали угоду про наміри щодо виробництва модернізованої версії важкого транспортного літака АН-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тон.
Про це повідомив заступник генерального конструктора АНТК ім. Антонова Олександр Ківа в понеділок, передає "Інтерфакс-Україна".
Як уточнив співрозмовник агентства, мова йде про будівництво першої партії з двох літаків, що повинні стати першим кроком до серійного виробництва модернізованих транспортників.
Збірка "Русланів" з поліпшеними характеристиками буде здійснюватися на потужностях Уляновського авіазаводу "Авіастар" у кооперації з українськими партнерами, у число яких, як очікується, увійде, Київський авіаційний завод "Авіант".
Восени поточного року компанія "Волга-Днєпр" підписала угоду з українським ВАТ "Мотор-Січ" (Запоріжжя) про початок у 2007 році робіт з модернізації двигуна Д-18 для модернізованих версій "Руслана".
Важкий транспортний Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 130 тон більш ніж 10 років успішно експлуатується на світовому ринку надважких і негабаритних вантажів, а також у міжнародних миротворчих місіях.
З метою оптимізації управління комерційним флотом Ан-124-100 ведучими світовими операторами транспортника - російської "Волга-Днєпр" та української "Авіалінії Антонова" цього року на паритетних умовах засновано Ruslan International Ltd., що виступає єдиним маркетинговим агентом операторів.
Відповідно до прогнозних експертних оцінок, обсяг ринку авіаперевезень надважких і негабаритних вантажів у 2006 році оцінюється приблизно в 500 млн. дол., що на 39% більше в порівнянні з 2005 роком.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"