В українському Інтернеті стане в 30 разів більше банерів
Національний реєстратор доменних імен Imena.UA купив 50% статутного фонду Української баннерної мережі.
Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН голова компанії Imena.UA Олександр Ольшанський.
Серед основних причин і цілей такої акції Ольшанський назвав комерціалізацію ринку баннерної реклами, а також створення на цьому ринку "нейтрального агента".
Він відмовився назвати суму, за яку придбана частка в українській баннерній мережі (УБМ), пославшись на те, що частка компанії купувалася у приватних власників і він би не хотів без їхнього відома називати цифри.
За даними керівника УБМ Олексія Мася, компанія планує збільшити за три роки обсяг баннерних показів у 30 разів. Він також заявив, що УБМ планує ввести "декілька нових способів" продажу баннерів, "заснованих на конкурентно-аукціонній системі".
"Ми плануємо в розвиток УБМ достатньо серйозні інвестиції", - сказав Ольшанський.
За його словами, 30-разове зростання досягатиметься як за рахунок зростання кількості самих сайтів, так і за рахунок збільшення ліквідності ринку.
"Сьогодні є величезні залишки ліквідних баннерів", - зазначив він.
Довідка.
Українська баннерна мережа - потужна рекламна мережа баннерообміну між сайтами. Вона є однією з перших баннерних мереж в Україні (була створена 30 січня 1999 року) і включає найбільшу кількість українських сайтів. На даний момент УБМ складається з основної мережі та декількох тематичних підмереж – Автомобільна, Рекламна, Київська, Кримська, Туристична. УБМ об`єднує 10 тисяч учасників (сайтів).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"