Номер абонента має зберігатися незалежно від зміни оператора – АМКУ
В Антимонопольному комітеті відбувся "круглий стіл" з питань збереження абонентських номерів при зміні оператора.
В обговоренні взяли участь представники Національної комісії з регулювання зв'язку, Держдепартаменту зв'язку та інформатизації, ДП "Український державний центр радіочастот", телекомунікаційних операторів – "Укртелеком", "Київстар", "UMC", "Голден телеком", "Астеліт" та "Українські радіосистеми", повідомляє прес-служба АМКУ.
"Насамперед це питання потребує законодавчого врегулювання для забезпечення можливості споживачам, не втрачаючи телефонного номера, обрати більш привабливого оператора. Потрібно врахувати досвід європейських країн, зважити на сучасні економічні умови", - наголошує голова Комітету Олексій Костусєв.
Зараз Закон України "Про телекомунікації" не передбачає права збереження телефонного номеру при зміні оператора. Тому принциповим залишається питання закріплення прав споживачів саме на законодавчому рівні.
Необхідність впровадження перенесення номера підтримали всі учасники засідання.
Проте оператори зв'язку по різному ставляться до термінів та механізмів реалізації такого нововведення: потужні гравці ринку вважають, що для цього потрібен тривалий час, інші оператори готові до впровадження вже зараз.
За згодою сторін, для обрання оптимальної моделі введення перенесення абонентських номерів запропоновано створити спеціальну робочу групу фахівців.
Як відомо, сьогодні механізм збереження номерів при зміні оператора успішно застосовується в багатьох країнах. Наприклад, в Бельгії, Великобританії, Ірландії, Італії, Німеччині, Франції, Швеції, США та Японії.
Економічна Правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"