Пасхавер вважає, що "азаровці" не наприватизують потрібну суму у 2007

Понеділок, 25 вересня 2006, 17:06

Список об'єктів, передбачених у проекті бюджету на 2007 рік для приватизації, складено здебільшого з підприємств, у яких держава володіє дрібними пакетами акцій.

Про це позаштатний радник президента Олександр Пасхавер повідомив на прес-конференції, передає Ліга.

Пасхавер підкреслив, що здебільшого до приватизації готуються невеликі пакети акцій, яких державі варто позбутися.

"Мені здається, що це скидання невеликих пакетів, це залишки від масової приватизації", - сказав він. При цьому Пасхавер повідомив, що питання полягає в тому, чому в попередні роки Фонд держмайна не зміг "скинути" ці пакети.

Реклама:

"Деякі пакети комусь цікаві, а в основному на них немає попиту, тому, хоч би їх сотні були б таких маленьких пакетів, вони не дадуть ніяких великих грошей", - заявив радник президента.

За словами Пасхавера, сама по собі приватизація цих маленьких пакетів є дуже "корисною справою", оскільки такі дрібні пакети акцій є найбільш корумпованими.

"У бюджетному відношенні - це неперспективно, але у відношенні поліпшення інвестиційного клімату скидання цих пакетів - це корисна справа", - відзначив він.

Пасхавер підкреслив, що не побачив у проекті бюджету великих об'єктів, що могли б принести великий прибуток. Він підкреслив, що взагалі неправильна постановка питання приватизації в контексті джерела наповнення бюджету.

Крім того, заявив він, дуже складно коментувати приватизаційні плани у зв'язку з тим, що на даний момент відсутня стратегія в області приватизації. У той же час, він не виключив можливості, що після прийняття Держбюджету на наступний рік можуть виникнути великі об'єкти, що запропонують приватизувати.

"За 13-літню історію приватизації часто бувало, що плановані об'єкти не приватизувалися, а нові об'єкти, що не були в плані, раптово виникали", - сказав радник президента, відзначивши, що це пов'язано з інтересами великих гравців на ринку.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!