Beeline вводить управління абонрахунком через Інтернет

Вівторок, 19 вересня 2006, 18:31

Компанія "Українські радіосистеми", яка надає послуги мобільного зв'язку під ТМ Beeline, оголосила про свій намір встановити систему взаєморозрахунків між оператором та абонентом через Інтернет.

Дана ініціатива запланована в рамках проекту модернізації систем абонентського обслуговування та біллінгу компанії, передає Ліга.

На даний момент в рамках програми модернізації встановлені спеціалізовані біллінгова та CRM системи. Аналогічні системи діють у материнській компанії УРС - "Вимпєлком" - у Росії.

Що стосується можливості взаєморозрахунків через Інтернет, то подібну послугу в Україні вже надають оператори UMC і life:).

Реклама:

Скориставшись спеціальною формою на сайтах компаній, абонент може поповнити баланс зі свого банківського рахунка. У свою чергу, Beeline заявляє про розширені можливості майбутньої системи.

Зокрема, компанія планує надати можливість перегляду абонентом виставлених рахунків, їхньої оплати, перегляду фінансової інформації, аналізу витрат, управління послугами та зміни тарифного плану.

"Українські радіосистеми" є 100% дочірньою компанією російського ВАТ "Вимпєлком". УРС оголосила про запуск бренду мобільного зв'язку Beeline в Україні у квітні 2006 року.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!