Інтернет-реклама в Україні переживає бум
Вітчизняний ринок мережевої реклами демонструє вражаючі темпи зростання. Але українські рекламодавці ще не повною мірою оцінили її можливості.
Про це повідомляє газета "15 хвилин".
У порівнянні з 2005 роком ринок онлайн-реклами в Україні виріс на 80% і до кінця року в грошовому вираженні складе 4 млн., говорить Олександр Тисменецький, глава рекламного відділу найбільшого українського порталу Bigmir)net.
Він вважає, що зростання обсягів ринку реклами в Уанеті в найближчій перспективі буде зростати прямо пропорційно росту інтернет-аудиторії, яка збільшується в середньому на 2-3% щомісяця.
Однак "приріст населення" в Уанеті все одно недостатній. Відповідно до дослідження, проведеному українською пошуковою системою МЕТА, обмежена кількість користувачів українського сегменту Всесвітньої павутини стримує ще більший розвиток ринку віртуальної реклами в країні.
Директор МЕТА Олексій Чуксін відзначає, що обсяг вітчизняного ринку мережевої реклами сьогодні займає близько 0,5% загального ринку, що в грошовому вираженні складає близько 1,5 млн. дол.
Приміром, у США ринок інтернет-реклами в 2005 році склав 34% від загального ринку і досяг 3 млрд. 100 млн. дол.
На думку Олександра Тисменецького, є всі підстави очікувати, що через 4 роки український сегмент онлайнової реклами наздожене польський і перевищить 16 млн. дол.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"