IDS Group має намір активно просувати українські мінеральні води в Росії
Холдинг мінеральних вод IDS Group має намір збільшувати поставки української мінеральної води, зокрема води під торговельними марками "Миргородська" і "Моршинська", у Росію.
Про це повідомила директор по маркетингу компанії IDS Group Юлія Романова, передають Українські новини.
"Зараз всі зусилля зосереджені на активному виході на російський ринок, і ми перебуваємо на початку цього шляху", - сказала вона.
За її словами, Росія дуже близька Україні по споживчих перевагах, по історії розвитку ринку, у зв'язку з чим у росіян дуже гарне відношення до української мінеральної води.
При цьому директор по маркетингу повідомила, що поки частка "Миргородської" і "Моршинської" на російському ринку мінімальна - менше 1%, у той час як частка "Боржомі" на російському ринку становила 13%.
Вона також уточнила, що, крім Росії, українські мінеральні води будуть просуватися на ті ринки, де про них знають з часів існування СРСР - у країнах Прибалтики, Середньої Азії.
IDS Group має намір збільшити продажі мінеральної води на 44% або на 11,4 млн. дал до 37,45 млн. дал у 2006 році.
IDS Group - холдинг мінеральних вод, який утворився у грудні 2004 року в результаті об'єднання чотирьох компаній: ЗАТ "Індустріальні і дистрибуційні системи" (Київ), ВАТ "Нова" (Моршин, Львівська обл.), ЗАТ "Миргородський завод мінеральних вод" (Полтавська обл.) і ВАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар" (Львівська обл.).
Georgian Glass & Mineral Waters (GG&MW, Грузія), яка є виробником мінеральної води "Боржомі", і IDS Group входять до складу міжнародного холдингу GG&MW/IDS.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"