Черновецький хоче підвищити ціни на рекламу в метро

Вівторок, 20 червня 2006, 18:50

Мер Києва Леонід Черновецький доручив "Київському метрополітену" переглянути ціни на рекламу та подати відповідну пропозицію по їх збільшенню на затвердження в Київдержадміністрацію.

Про це журналістам повідомив начальник підприємства Микола Шавловський після закінчення робочої наради у мера Черновецького, передають Українські новини.

"Я подам (у Київську міську державну адміністрацію) пропозиції по підвищенню (тарифів) на рекламу", - сказав Шавловський.

Він відзначив, що існуючі тарифи були затверджені головними управліннями цінової політики та транспорту Київдержадміністрації у 2003 році.

Реклама:

За даними комісії, яка перевіряла фінансово-господарську діяльність "Київського метрополітену", розміщенням реклами в метро займаються 8 рекламних агентств, а загальна площа рекламних площ у метро становить 8 тис. 54 кв. м.

При цьому вартість 1 кв. м. реклами в метро становить у середньому 15,06 гривень без урахування зональності.

Розміщенням реклами в 613 вагонах метро займаються 2 структури.

Пасажирообіг київського метрополітену - близько 1 млн. 700 тис. чоловік на добу.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!