Автострахування як привілей

Автострахування як привілей

PROMOTED. Як справи з автострахуванням у провідній страховій компанії України, які інновації є на ринку і які є перспективи, розповідає Максим Межебицький, заступник голови правління страхової компанії ARX.
Середа, 10 листопада 2021, 08:50
заступник голови правління страхової компанії ARX

У наш неспокійний час, коли наразі як ні карантин, то локдаун, наявність власного транспорту перетворюється на реальний привілей. Як і його безпека. І, відповідно, зростає важливість турботи про авто, наочним виразом якої є правильний страховий поліс.

Як справи з автострахуванням у провідній страховій компанії України, які інновації є на ринку і які у нього перспективи, розповідає Максим Межебицький, заступник голови правління страхової компанії ARX.

Сервіс насамперед

Більше 10 років тому ми в ARX (на той момент AXA) прийняли стратегію, в основі якої лежало досягнення такого рівня сервісу для наших клієнтів, який ніхто з конкурентів не міг би забезпечити. З цього моменту ми крок за кроком її реалізовували, і такий підхід цілком виправдав себе.

Зараз ми з повною впевненістю можемо говорити про те, що клієнти і партнери віддають перевагу нашому ринку через високий рівень сервісу, який ми надаємо. Індикаторів цього досить багато. Це і зростання нашої ринкової частки, і постійне зростання відсотку поновлення договорів страхування.

Також ARX – єдина компанія в Україні, яка відкрито на своєму сайті публікує зворотний зв'язок від клієнтів за нашим основним продуктом "КАСКО.Все включено".

При цьому забезпечує сервіс незалежний авторитетний німецький провайдер, компанія eKomi, що гарантує об'єктивність. Протягом останніх чотирьох років використання цього сервісу наша оцінка постійно зростає. Цього року вона досягла 4,8 із 5 зірок, що відповідає золотому знаку якості від eKomi.


Інновації як драйвер індустрії

Ми давно дійшли висновку про те, що найкращий спосіб для страхових інновацій в Україні – це вивчення найкращих практик, які існують у світі та їх тестування у нашій країні. Навіщо винаходити велосипед, якщо його вже давно винайшли на розвиненіших ринках? Інша річ, що для створення такої внутрішньої інфраструктури та культури в компанії, яка дозволяла б реалізувати підхід "test and learn", тобто швидкого виведення та тестування нових продуктів та сервісів, потрібно витратити роки та значні суми грошей. Ми поки що не досягли в цьому повної досконалості, але суттєво просунулися в цьому напрямі.

Інновації у страхуванні, особливо у діджитал сегменті, неможливі без відповідної IT інфраструктури, сучасних IT платформ, що дозволяють у короткі терміни (до 1 – 2 місяців) виводити нові продукти, тестувати їх та потім швидко переналаштовувати за потреби. В ідеалі це має відбуватися без зміни програмного коду розробниками за допомогою інструментів параметризації бізнес-аналітиками. Зараз для нас це основний фокус зробити так, щоб ця модель працювала.


Повне КАСКО - фаворит автострахування України

Різновидів КАСКО на ринку досить багато, починаючи від найповнішого покриття і закінчуючи усіченим КАСКО, яке продається разом із ОСЦП та покриває лише ризик ДТП без провини з невеликим лімітом. Після багатьох років тестування різноманітних варіантів усіченого КАСКО можемо констатувати, що серед наших клієнтів поки що популярне або найповніше і найдорожче покриття "КАСКО Все включено", або найдешевше "Прямий захист".

Але згодом ситуація змінюватиметься. З прийняттям нової редакції Закону про ОСЦВ, зростанням лімітів, покриття та вартості полісу ОСЦВ до європейського рівня КАСКО все більше і більше відіграватиме роль додаткового покриття до ОСЦП. Так, на багатьох європейських ринках дуже популярне покриття повної загибелі та угону, ДТП з вини водія та з будь-якої причини, технічний асистанс та ін., які продаються додатково до ОСЦВ.

Також ми віримо у зростання популярності телематичних продуктів у майбутньому. Зараз попит на них не дуже високий насамперед тому, що ринок, як і раніше, дуже фрагментований, на ньому багато непрофесійних гравців і, відповідно, розкид цін дуже великий. Навіщо купувати продукт із телематикою, що дозволяє отримати 25% знижки, якщо можна просто купити ОСЦВ або КАСКО у 2 – 3 рази дешевше? З часом, по мірі зростання професіоналізму ринку, коли розкид цін буде 20 – 30%, а не 2 – 3 рази, телематичні продукти набудуть значно більшої популярності.

Щодо потенціалу ринку автострахування в Україні, він досить великий, і пов'язаний насамперед із зростанням кількості автомобілів, яка ще невелика порівняно з іншими країнами у перерахунку на кількість населення. Так, у Польщі втричі більше автомобілів, ніж в Україні, при тому що населення менше.

Також в Україні середній вік авто перевищує 20 років, тобто щодо нестарих автомобілів дуже мало. Згодом ця ситуація змінюватиметься, парк молодітиме і все більше автовласників замислюватиметься про страхування.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції «Економічної правди» та «Української правди» може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Підпишіться на наші повідомлення!