Маразми "Укрпошти"

Маразми "Укрпошти"

Але піднявши вартість послуг, випустити марки відповідного номіналу "Укрпошта" мабуть просто забула. Принаймні у Львові знайти поштові марки номіналом 1,80 грн. та 4,20 грн. мені не вдалося. Та й з іншими номіналами марок є велика проблема.
Четвер, 1 грудня 2011, 12:42
Василь Качерай, журнал «Фінансова компанія»

Як не крути, а послугами "Укрпошти" користуватися все рівно нам доведиться, незважаючи навіть на сучасний прогрес і те, що листування давно перейшло в інтернет. Проте ще й досі сотні нормативно-правових актів містять норму про обов’язковість відправки певних документів виключно через пошту з повідомленням про вручення. І ніякі кур’єрські служби тут вам не допоможуть.

Тож в незалежності від того, буде рекламувати свої послуги "Укрпошта" чи не буде – її послугами ви просто змушені користуватися – як не крути – це монополіст. Тож рекламувати свої послуги "Укрпошті" недуже той потрібно – в вас же немає вибору.

Та все це не заважає "Укрпошті" укласти договір на сотні тисяч гривень про надання маркетингових послуг щодо просування її послуг в інтернет-мережі. Навіщо монополісту просування сайту в інтернет-мережі - загадка. Це вже не кажучи про те, що на ринку можна найти виконавця таких послуг який здійснить просування "Укрпошти" в мережі інтернет в сотні разів дешевше наж сума укладеного договору. Але це так, до слова.

Як відомо, з жовтня "Укрпошта" підвищила вартість своїх послуг з пересилання простих та рекомендованих поштових відправлень на 20%. Тож звичайний лист відправити тепер коштує 1,80 грн. замість колишніх 1,50 грн, а вартість відправлення рекомендованого листа – 4,20 грн., замість колишніх 3,50 грн. Мабуть таким чином "Укрпошта" вирішила заробити кошти на маркетингові послуги по просуванню свого сайту в інтернеті.

Реклама:

Але піднявши вартість послуг, випустити марки відповідного номіналу "Укрпошта" мабуть просто забула. Принаймні у Львові знайти поштові марки номіналом 1,80 грн. та 4,20 грн. мені не вдалося. Та й з іншими номіналами марок є велика проблема. Тому часто замість 1,80 грн. доводиться клеїти марку на 2,00 грн., а замість 4,20грн. - 4,50 грн. а інколи й більше.

Ось така нехитра математика, що на кожному листі "Укрпошта" додатково заробляє прибутки понад вартість послуг. Ну мабуть треба й надалі чимось платити за маркетингові послуги з просування сайту. Шкода тільки, що за ці послуги насправді платимо ми з вами з власної кишені, як такий собі додатковий податок на поштові відправлення.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції «Економічної правди» та «Української правди» може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!