Тетяна Богдан

директорка з наукової роботи Growford Institute
Усі публікації автора
Середньострокові рамки програми МВФ: виклики для бізнесу і держави
МВФ вимагає збільшувати податки під час війни та після її завершення. Що ще передбачено в угоді до 2033 року?
Статус українських біженців у ЄС лише на три роки. Що далі?
Чому у випадку продовження війни у 2025 році Україна ризикує втратити більшу частину своїх громадян, які мають статус тимчасового захисту в країнах ЄС.
Чи доречним є перехід до плаваючого обмінного курсу?
До чого може призвести перехід до плаваючого валютного курсу в Україні під час війни.
Траєкторія доходів бюджету під час війни
Як змінилися доходи українського бюджету за період війни і чого очікувати далі?
Дайте бізнесу спокій і він розвиватиметься: чи працює ця формула під час війни?
Якою має бути економічна політика держави під час війни, щоб забезпечити економічне зростання?
Як доступ до кредитів визначає рівень економічного зростання
Середньорічні темпи зростання для країн, що пережили війну в останні десятиліття — 11,5%. Чому Україні прогнозують 4,7% і як покращити показники?
Нові фіскальні правила в ЄС: перспективні завдання для України
Що Україні робити з державним боргом, який значно перевищує вимоги для країн ЄС?
Рятівне коло й побічні наслідки зовнішнього фінансування України
Який обсяг фінансової допомоги від партнерів необхідний Україні на найближчі роки, щоб уникнути дефолту і за рахунок чого покривати зовнішній борг?
Як повернути українських біженців додому після війни
Від чого залежить відсоток повернення українців на батьківщину після завершення війни та якою має бути політика їх економічної реінтеграції.
Війна і державні фінанси: скільки потрібно грошей на відновлення і де їх брати
Які суми Україна витрачає на подолання наслідків війни і на що збільшаться видатки в найближчі роки.
Статус кандидата на вступ до ЄС: економічні та фінансові переваги
Які можливості отримання фінансової допомоги для трансформації суспільства та економіки відкриває для України статус кандидата?
Реструктуризація зовнішнього боргу: міжнародна практика та можливості для України
Через війну Україна може ставити питання про реструктуризацію зовнішнього боргу на умовах списання суттєвої його частини.