Юрій Щуклін

експерт ринку логістики, член комітету з логістики Європейської бізнес-асоціації
Усі публікації автора
Дисконт із сумнівним ефектом
Якої допомоги від "Укрзалізниці" насправді потребують аграрії з прифронтових територій
Чому аграрії відмовляються від послуг "Укрзалізниці"?
Минулого року УЗ спробувала витиснути максимум із аграріїв. Що із цього вийшло та як повернутися до здорових економічних відносин між логістикою та виробництвом?
Рейтинг всемогутній: чому влада не переймається майбутнім агровиробників
Чому "Укрзалізниця" досягла 97-відсоткової точності в збиткових пасажирських перевезеннях, а вантажні перебувають на рівні таксі минулого століття.
Залізна незмінність: чому за девʼять років залізниця не зрушила в напрямку євроінтеграції
Які реформи у сфері залізничного транспорту Україна зобов’язалася реалізувати в рамках євроінтеграції і що вже виконано?
Чому доступні кредити не врятують аграріїв
Дорогі залізничні перевезення спричинили вимивання в аграріїв понад 30 млрд грн обігових коштів протягом 2022 року. Що може врятувати агросектор від занепаду?
Правила "Укрзалізниці" — рух агросектору до банкрутства
Як зменшити час довезення продукції та вартість залізничної логістики для аграріїв?
Як прибрати спекулянтів із вантажних залізничних перевезень
Як створення відкритої електронної системи планування залізничної логістики дозволить здешевити перевезення?
Як зміниться бізнес-модель вантажних перевезень УЗ у 2022 році
Чому "Укрзалізниця" планує відмовитися від посередників у вантажних перевезеннях та як це вплине на дохідність компанії?
Як модернізувати бізнес-модель перевезень зерна в Україні
Через "сірі" схеми та неорганізованість ринку перевезень "Укрзалізниця" втрачає значну частку прибутку. Як вирішити проблему?
Три кроки, які виведуть "Укрзалізницю" на рейки прибутковості
Чому послугу вантажних перевезень "Укрзалізниці" частіше замовляють через посередників, ніж напряму, та що при цьому втрачає держкомпанія. (рос)