Українська правда
Політика
Економіка
Європа
Чемпіон
Форум
Блоги
Історична правда
Життя
ТаблоID
Межа
Доступ
Всі розділи
Укр
/ Рус
Економічна правда
Новини
Публікації
Колонки
Спецпроєкти
Weekly charts
Зелений перехід
Від мрії до дії
Захист країни
Власна справа
Сенси ФОП
Бізнес попри війну
Плече підтримки
Громади та війна
Фінанси
Кошти в безпеці
Відбудова України
Бізнес-інтерв'ю
Володимир Крейденко
народний депутат, заступник голови парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури
Усі публікації автора
Відновлення польотів з України: скільки коштуватиме і чи безпечно
Чи можливе відкриття авіапростору для цивільних літаків під час війни і що для цього потрібно?
12 листопада 2024, 13:37 — Колонки
Держбюджет 2025: як Україна фінансуватиме інфраструктуру в умовах війни
Скільки бюджетних коштів передбачено на будівництво доріг у 2025 році та як розподілять цю суму?
7 листопада 2024, 13:38 — Колонки
"Укрзалізниця" в цифрах: чи є гроші для реформ?
Вантажні перевезення "тягнуть" на собі збиткові пасажирські. Як планують реформувати компанію?
22 жовтня 2024, 09:19 — Колонки
Як новий закон про залізницю змінить ринок перевезень
ЄС вимагає адаптувати українське законодавство про залізничний транспорт до євросоюзівських стандартів. Що зміниться?
11 вересня 2024, 09:30 — Колонки
Мікроавтобуси смерті: чим загрожує поїздка "комфортабельними" бусами?
Отримати дозвіл на регулярний маршрут мікроавтобуса в Україні неможливо, перевізники працюють нелегально. Чим це небезпечно для пасажирів і що робити?
7 серпня 2024, 19:03 — Колонки
Як отримати компенсацію за знищене авто
У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який передбачає механізм компенсації за знищене або пошкоджене авто. Як це працюватиме?
8 травня 2024, 19:06 — Колонки
Реформи транспортної галузі: як Україна рухається до ЄС
Які висновки зі звіту Єврокомісії щодо реформування сфери транспорту необхідно зробити Україні.
5 грудня 2023, 13:18 — Колонки
Скільки втрачає Україна через нелегальні перевезення та як з цим боротися
Виведення автобусних перевезень з "тіні" дозволить не лише наповнити держбюджет, а й підвищити якість послуг.
19 жовтня 2023, 09:12 — Колонки
Штрафи – для бідних, бали – для багатих
Чому поліція не може оштрафувати "шумахерів" на дорогах більш ніж на 340 грн та як зробити систему покарання за перевищення швидкості справедливою?
28 липня 2023, 09:10 — Колонки
Як зупинити розкрадання на залізниці
Кримінальна відповідальність за брухт із залізниці та серійні номери запчастин. Як боротися з крадіжками залізничної інфраструктури?
4 липня 2023, 14:12 — Колонки
Як прибрати з доріг старі маршрутки та автобуси
За два роки Україна має позбутися всього громадського транспорту, який не відповідає стандартам. Що робити з маршрутками?
26 червня 2023, 14:14 — Колонки
Як державі отримати максимальну користь від конфіскованого на митниці майна
Чи можна пришвидшити продаж конфіскованого майна та як уникнути дублювання функцій різних держорганів
1 червня 2023, 19:00 — Колонки
1
2
3
Економічна правда
Укр
/ Рус
Новини
Публікації
Колонки
Інтерв'ю
Спецпроєкти
Новини компаній
Архів
Weekly charts
Земельний гід
Зелений перехід
Від мрії до дії
Захист країни
Власна справа
Бо є Робота
Сенси ФОП
Пошта довіри
PROmarket enerGO
Бізнес попри війну
Земля можливостей
Зелені інвестиції - заради знань
Плече підтримки
Громади та війна
Фінанси
У тренді cashless
ЕСО²
Якісні дороги
Альтернативна економіка
Простір з сенсом
Економіка без викидів
ГазПравда
Кошти в безпеці
Майбутнє Agro
Еко промисловість
Відбудова України
Успішна приватизація
Підтримка МСП
104.ua
Ні контрабанді
Податок на смартфон
Мій DIM
Якісне регулювання
GasPoint
ГазPro
Митниця. Тестування
Green Deal UA
Експертний автосервіс
Будуємо майбутнє
Кінець епохи офшорів
Інновації в дії
Просто про податки
Фінтех
Ідеї, які змінюють міста
Бізнес-інтерв'ю
Українська правда
Економічна правда
Життя
Європейська правда
Чемпіон
Блоги
Історична правда
ТаблоID
Доступ до правди
Форум
Mezha
Пошук на сайті