Ніна Южаніна

член Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики
Facebook
Усі публікації автора
Податки на АЗС авансом. Чим шкідлива ініціатива?
Що не так з ініціативою збільшення податків з автозаправних станцій, не залежно від прибутковості?
Інвестиції з примусу. Завдяки чому під час війни в Україні зросли іноземні інвестиції?
Чому у 2023 році обсяг прямих іноземних інвестицій перевищив показники 2017 року і чи є в цьому заслуга державної політики?
Чи насправді буде обмежена робота онлайн-казино після Указу Президента?
Які заходи передбачені Рішенням РНБО щодо протидії негативним наслідкам азартних ігор в інтернеті та чи будуть вони дієві?
І знов про реформу митниці від уряду
Денис Шмигаль припустив, що позбутися корупції на митниці вдасться лише тоді, коли Україна стане членом ЄС. Чи дійсно це так?
Реформа митниці: старий сюжет в новій інтерпретації
Чи можна очікувати на успіх реформи без підвищення інституційної спроможності митниці?
Ввезення гуманітарної допомоги без розмитнення. Як це працюватиме?
Верховна Рада дозвола ввозити гуманітарну допомогу, придбану за донати українців, без розмитнення.
Кілька слів про "економічний паспорт" українців
Чому "економічний паспорт" — це погана ідея та чи є альтернатива президентському законопроєкту про фінансову підтримку майбутніх поколінь?
Що не так із податком на виведений капітал в Україні?
Що заважало запровадити податок на виведений капітал за останні 5 років і чому уряд Зеленського зайняв кардинально протилежну позицію?
Що Верховна Рада збирається реформувати в українській митниці?
Митниця потребує значно глибших змін, ніж пропонується прийняти у 2021 році.
Чи заведе великий капітал в Україну законопроєкт №3760 про "інвестиційних нянь". Розбір
Аналіз проєкту у порівнянні з ініціативами країн-сусідів та іншими успішними кейсами.
Розмитнення авто в Європі та СНД: не дешевше ніж в Україні
Утримання авто в європейських країнах коштує в десятки разів дорожче, ніж в Україні.
Суть нового закону. Що Рада пропонує робити з "євробляхами"
Рада зробила крок до легалізації "євроблях". Нові закони дозволять знизити акцизи на імпортні авто, в тому числі і на нові, та посилять відповідальність за нелегальне ввезення нерозмитнених авто.