Чому у "Родовід" так і не були переведені ключові активи Укрпромбанку, за рахунок яких можна було б повернути депозити і навіть бюджетні вливання? Чому вийшло так, що заправки "Альфи Груп" числяться за групою "Приват"?
Розміщення новини коштує 30-700 доларів, статті - 150-10000 доларів, а у періоди загострення політичних протистоянь починають працювати націнки - 50-100%. Враховуючи перманентну політичну нестабільність в державі, цей сегмент тіньової інтернет-реклами міг би стати "золотою жилою", якби не його висока ризиковість.
Політиків, одержимих нинішніми труднощами, не дуже цікавить, коли буде наступна криза - через 50 чи 75 років. Отже, реформу системи регулювання слід сконструювати так, щоб звести до мінімуму короткострокові витрати.
Жан Пізані-Феррі
Жан Пізані-Феррі, директор аналітичного центру "Брейгель", Брюссель